Mdhcgdm Kızlarrr lütfen bakar mısınız ben bebeğim için beşik bakıyorum ama çok kararsız kaldım sizce park beşikmi yoksa ahşap beşikmi almalıyım 🙈 Hangisini tercih etmeliyim
mlkkk Mdhcgdm kesinlikle park beşik ahşap beşikler bebek hareketlendiler bence çok tehlikeli ayağını kolunu çarpıyorlar ayaktayken düşse dudağını çarpar ben ahşaptan park beşiğe geçtim baştan almadığıma çok pişman oldum
Berfinkorkutt Mdhcgdm bence iki masrafa hiç gerek yok park yatak en mantıklı ve rahat olanı. Kademeli de olduğu için ayarlarsınız. Ahşap beşik almayı çok istedim oğluma hani içimde kalmasın diye sonrasında vazgeçtim iyi ki almamışım çünkü aynı zamanlarda kuzenimle doğum yaptık onların yanına 40 ından sonra gittiğimizde onda ahşap beşik vardı oğlumu yatırayım dedim ayakları değmeye çok yakın ve hareket kısıtlıyordu iyi ki almamışım dedim. Ben sadece artı olarak reflü yatağı aldım ilk 2.5 ay reflü yatağını park beşiğin içine koyup o şekilde uyuttum
irem-16 Mdhcgdm canım ben de senin gibi çok aradaydım ve ahşap beşiği heves ediyordum görüntüsü daha tatlı geliyordu. Kime sor duysam herkes park beşik dedi ve park beşik alıcam bu hafta. Hem de çoğu kişinin tavsiyesi üzerine elele madre alıcam. Fiyatı da uygun çok da kullanışlı. İçine de yataş twiny yatak alıcam beşik ölçüsüne göre çünkü herkes öyle yapıyor ve memnunlar. Bence sen de benim gibi ahşap beşikten vazgeç ve park yatak al. Hem ileride kaldırınca da kolaylık sağlıyor bir çantaya koyup kaldırıyorsun ama ahşap beşik öyle değil. Görüntüsüne aldanma ahşap beşiğin. Eminim ki sen de benim gibi düşünüp arada kalmışsındır ama park yatak al kesinlikle ❤
PinkBerryy İkisi de 🙈 Park yatak aldım bir de anne yanı olarak da ahşap beşik alıcam 50*90 büyüdüğünde park yatağa geçicez. Park yatakları beğenmiyorum tip olarak pek ama tırmanmaya başladığında mecbur 😂
bbaa2805 Bende ahşap beşikleri beğeniyordum ama kesinlikle park yatak daha rahat ve kullanışlı , ben odasına normal yatak aldım park yatağını da anne yanı olarak kullanacağım
Fatma-ylmz Mdhcgdm bence park Beşik ve yoyko markasını almalısın eleleninkini aldık biraz kısa geldi bize yatak da yüksek
Mucize19 Elele de park yatak var çok güzel alacaktım ama almadım. Yerim dar kendi evimde yaşamıyorum annemlerdeyim. Boşanıp gelmeseydim kızıma o beşiği alırdım. Ama şuan anne yanı değil anne yatağı kullanacam kızıma 😂
Gebesasli Mdhcgdm bence ikisi de. Büyüyebilen ahşap beşik alıcam ben park yatağı da kraft aldım daha bebeğim doğmadı ama kurulumu cok zor. Ben görüyorum millet park yatağını sahile bile götürüyor nasıl kuruyorlar anlamadım ben 1 saat ter döktüm belki başka markadır