Hanımlar merhaba 37+1 günlük gebeyim vajina kısmında ağrı ve batma hissediyorum ara ara da kramp giriyor ama nst de sancı çıkmıyor buz ağrılardan sonra acaba doğum belirtisi neler oluyor ya da ne kadar süre sonra doğum gerçekleşiyor acaba bilgisi olan var mı ?