Hilal75 betul1- ilk çocuk benim de 41 de ama 2. Öyle değilmiş gün veriyolarmış 37 e kadar alıyolarmış
hulyafatih Hilal75 öyle birsey yok. eger sorun yoksa kacıncı cocuk olursa oldun ılk dogum normalse ıkıncıdede beklıyorlar . benımde suan ıkıncı gebelıgım beklıyoruz