Negatif Arkadaşlar 11 kasımda adet tarihim. Bugün dayanamadım erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Canım sıkıldı açıkçası. Adetime 6 gün var. Sonuç değişir mi sizce? Değişen oldu mu? Aynı tarihi bekleyenler olarak toplaşıp birbirimizi motive etsek😅
benim-kalbim-o Negatif belirtileriniz varmıydı peki şüphe üzerine mi test yaptınız benimde bat 10 11 belirtim çok inşallah vardır 😄
Negatif benim-kalbim-o her şeyi gebeliğe yoruyorum. Psikolojik olarak başım bile dönüyor arada. İlk gebeliğimde hiç belirtim olmamıştı, öyle ki gebeliğimi 8 haftalıkken öğrenmiştim😅 bu kez çabaladığım için sonuç almak istiyorum hemen
Negatif umrumdadegil gittim hiçbir sıkıntı görünmüyor dedi. 1 yıl olmazsa o zaman sorun arayabiliriz dedi
benim-kalbim-o Negatif evet öyle oluyor benimde ilki sürpriz olmuştu 7 haftalıkken öğrendim gittiğimde kalp atışınıda dinledim ama bu 3. olacak düşükle beraber beklemek çok yoruyor beni hergün bir belirti çıkarıyorum kendimde bakalım cuma direk doktora gidecem inşallah vardır 😅 düşük yaptığım gebeliğide 4 gün öncesinde silik çizgiyle öğrendim günler geçmiyordu sanki hergün kan vermek daha çok yoruyordu o yüzden bu sefer öyle yapmicam
umrumdadegil Negatif stres çok etkiliyor biliyor musun insan ne zaman o kafayla yapmıyor o zaman tutuyor. Rabbim tez zamanda hayırlı evlat nasip etsin 🤍
Negatif benim-kalbim-o inşallah hayırlı haberler alırız🤲🏻 kaset testte pozitif görmezsem kan vermem ben korkuyorum😅
benim-kalbim-o Negatif amin inşallah Allah isteyen herkese o güzel duyguyu yaşatsın inşallah bende kendimi tutacam bu sefer test yapmicam 😀
Ruyam_ Negatif inşallah olur hiç dertlenme ben az kalsın soğan suyu maydanoz suyu içecektim sakın gecikti diye bunları asla kullanma Allah beklenmediğin yerden veriyor 🥰🌹
Ruyam_ Negatif adet görürsen ki inşallah görmezsin görürsen bir rahim filmini doktorlar çok öneriyor mutlaka yaptır
Asilbsra Burcu__0506 önemli olan ne zaman döllendiği . Ben ilk gebeliğimde adet günümde çok çok silikle öğrendim ultrason da çıkmadı kese bile yoktu kan da 8 felandı çok geç döllenmişti yani . Vücudumuzu dinlersek aslında hamile miyiz değil miyiz anlarız . (Bence ) 😂