Amonim Adetime 1 hafta 10 güne yakın var hep düzensiz oluyorum o yüzden tam gününü bilemiyorum. İdrarda çıkmaz belki ama kan versem orda çıkar mı sizce ?
Patito__ Amonim bekle cnm bazen adet gunu bile negatif cikio sonra pozitif cikio en azindan adete iki gun kalsın bnce
Mucize19 Adet gününü bekle canım en azından. Ben adet günümden 2 3 gün sonra kan verdim yanlış hatırlamıyorsam 1789 çıkmıştı beta.
Katya1 Ben regl olmama 3-4 gün kala hastalanıp acile gitmistim süphemde vardı söyleyp kan vermiştim beta 239 cıkmıstı
Amonim Katya1 ay deli gibi grip oldum bende bağışıklık düşünce de iyice şüphelendim o yüzden kan vermek istiyorum da daha erken mi bilemedim ya