Mamacita_1 Hamileliğimin başından beri enfeksiyonla uğraşıyorum 35+4 oldum enfeksiyonum geçmezse mecburi sezaryene alacağını söyledi doktorum bugün de biokadin fitil verdi. Daha önce kullanan var mı memnun kaldınız mı bu fitilden?
Minicikbal Mamacita_1 kullandım canım 14 taneydi çok ta iyi geldi enfeksiyonum da geçti enfeksiyon oranı yani idrarda bakteri 2271 miydi neydi 1 ay sonra kontrole gittim 20 çıktı yani normal değerin altına düşmüş onu gergin yatmadan önce kullan 15-20 dakika bekle sırt üstü
Mamacita_1 Minicikbal teşekkür ederim inşallah bende de işe yarar dün ilk defa kullandım bitireyim bakalım