nazel123 atesim yoktu ama bende de olmustu goguslerim acayip sisti dokununca bile aciyordu ilk zamanlar. Ebeler sagmazsan mastit olursun dedi. Elime eldiven taktilar zeytinyagi getirdiler o zeytinyagiyla gogus cevremi 4 5 dakika ovdum. Sonra silip sagim yaptim gogsum tamamen bosaldi ve rahatladim. Onu kesinlikle dene ilerlemeden. Gecmis olsun canim