Burcuayazege sizi çok iyi anlıyorum bende 36. Haftaya gircem. Şimdiden çok ağırlaştim sanki. Kilo almıyorum ama aşırı agir karnım dediğiniz gibi sağa sola dönmek çok zor. Korkmuyorum saniyodum galiba stres yapmaya başladım geceleri uyuyamıyorum ama bi şikayetim olduğundan değil sebepsiz kâh sicakliyorum kâh bunalıyorum vs. Benimde gebeliğim zor geçti özellikle 30. Haftama kadar aşağı yukarı. Ama kendinizi motive etmeye calisiyin ufak ufak sizi rahatlatacak egzersizler yapın bol bol temiz hava alın sevdiğiniz dizileri filmleri tekrar izleyin. Duş alın sık sık duş alın bana inanılmaz iyi geliyor. En önemlisi çokça dua edin, tecrübeli değilim sizden bi farkım yok ama naçizane tavsiyelerim🙂