cansuk34 yani 2 kat artmıyorsa zaten sağlıksız gebelik oluyor demişti benim doktor da artıyorsa sağlıklı benim artmıştı sağlıklıydı ama 7. Haftada kalp atışı yok deyip düşük yapmıştım o bence tamamen nasip yani bu dünyada rızkı varsa ne olursa olsun sağlıklı ilerliyor benim tahlillerimde temizdi bir sıkıntı yoktu ona rağmen düştü