3melekannesi__ Sema0343 bende 5+5 oldum benimde belim cok agriyor biraz eğilip kalksam iş yapsam ayakta duramiyorum
Katya1 Sema0343 5+6dayız belim sırtım omzum bile ağrıyo ağrıdan uyuyamıyorum yatakta dönemiyorum eşime masaj yaptırıyorum anlık rahatlatıyo sadece.. ve bu daha baslangıçmıs
hllaltas25 Sema0343 5+3 eğilip dogrulmak yatmak çok zorluyor sırt ve bel ağrım çok ve hiç bpyle olmamıştım
eefkk Ben 7+3üm şu anda ama 5.haftadan beri yaşıyorum sırt ağrısı özellikle geceleri çok feci vuruyor hiç bir şey yapamıyorum yatmak dışında
Sema0343 Anladığım kadarıyla hepimizde aynı problem var ayakta kalmaya gelmiyor uyandığımda bile sırt ağrısıyla uyanıyorum çok kötü oluyorum hiç birşey yapasım. gelmiyor
hllaltas25 Sema0343 şimdiden böyleyse ilerisi nasıl olur bilemiyorum kızıma hamileyken böyle olmamisti hiç bel ağrıları sonra başlamıştı ilk doğumum sezeryan ondan mı acaba diye geliyor aklıma tetiklendi galiba hormonlar degisince