Sdtkrhn Merhaba, kafamda hep bebeğime birsey olacak, acaba birsey mi oldu, acaba olur mu ki, hadi olur da belirti gelmezse korkulari var biraz zorlanarak hamile kaldım o yüzden korkuyla yaşıyorum. 18 haftalik birsey olursa bi belirti muhakkak gelir di mi ?
aley_ckmk24 Sdtkrhn ikinci hamileliğim ama bende hala o tedirginlik var. Geçmiyor galiba. Kötü düşünmeyip iyi düşünelim ❤️
ozgmom Sdtkrhn Eminim herkesde vardır bu korku özellikle ilk haftalarda hissetmediğimiz için daha endişeli oluyor. Eğer şuan hissetmiyorsanız bir kaç haftaya hissedersiniz daha rahat oluyor ozaman. İnşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız ☺️
Minigiim-vebenn52 Sdtkrhn öncelikle bu stresi bırakın akışına bırakın rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bir şey olur mu diye strese girip durmayın olmayan şeyi de bu şekilde çağırmış oluyorsunuz 🦋 Sağlıkla kucağıma alayım diye dilekte bulunun ve zaten yakında hareket hissetmeye başlarsınız hareket takibi yapacaksınız bişi olup olmadığını hareketleri ile anlamış olacaksınız Allah hayırlı doğumlar nasip etsin 🌸
1Anneadayiiii Sdtkrhn bende 3 senenin sonunda zorlu yollardan geçerek tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 11+2 haftalık ve benimde her günüm korkuyla geçiyor nerem ağrırsa hep kötü bişey oldu diye düşünüyorum kontrole gidince rahatlıyorum ama sonra yine başlıyor tek istediğim sağ salim bebeğimi kucağıma almak 🥲 İnşallah hepimiz sağ salim hayırlısıyla doğururuz ❤️🩹🤲🏻
Sdtkrhn aley_ckmk24 Bnm de ikinci hamileliğim. Yok yok geçmiyor sağlıkla kucağımıza alalım diğer bebislerimizle beraber büyütelim inşallah ❤️
mucizegebee Daha önce 3 düşük yaşadım bu 4.hamileğim bende aynı şekildeyim çok kötüyüm hayatı zehir ediyorum kendi kendime biliyorum ama elimde değil engel olamıyorum 🥺
Patito__ mucizegebee Bende uc dusuk yasadim bir de dis gebelik. Cok gecmis olsun, bu evladinizi saglikla kucaginiza alirsiniz insallah. Bu hamileliginde ekstra bisy yapildimi ne gbi onlemler alindi Tekrr kalmak bna dert, kalmamak ayri bir dert oldu :(((
Sdtkrhn Minigiim-vebenn52 Hep dualarımda ama işte annelik insan kendinden çok yavrularını dusunuyo 💗 amin inşallah 🌸
motherbaby_ Sdtkrhn aşkım kıyamam sana ben bok bol dua et dedigin gibi bir şey olsa anlarsın mutlaka benim tek tavsiyem sık sık doktor kontrolüne git ki strese girme çünkü sana en iyi gelecek şey o olucak ha gidemezsen de saflık ocagına git orda kalp atışını dinle ben çoğu zaman öyle yapardım
Havvabektas Sdtkrhn bende aynı sizin gibi böyle düşüncesi ile 32 haftalık oldum Allah hepimizin sağlıklı kucağımıza almaya nasip etsin
Busra_karsu Sdtkrhn 2. Hamileliğim aynı korkuları tekrar yaşıyorum. Hoş geldin güzel anne ☺️ biz buna Annelik duyguları diyoruz. Ve sana birşey söyliyimmi bebeğin doğduğundada büyüdüğündede bu tedirginlik hiçbir zaman gitmiyor. Kızım 2 buçuk yaşında ve evin içinde bile olsak 2 saniye gözümün önünden ayrılsa panikliyorum. Bu hep böyle devam edecek hayatımda zorlandığım en zor duygulardan birisi. Anne olmayı çok sevsemde sürekli bana yaşattığı tedirginlikleri korkuları sevemedim. Hayatımda ilk defa bir insanı kendimden çok seviyorum. Ve 2. Bir canım daha geliyor. Hayatta olduğum sürece onları hep koruyacağım 🥲🌸🤍
Sdtkrhn Busra_karsu Bnmde 2. Hamileliğim ama işte annelik derin dusunlere düşüyoruz istemsizce. Aynı şekilde bnde oğlumu görmesem hemen bi koşturmaya başlıyorum ve bu hic bitmicek eminim insan kendinden çok onlari düşünüyor Rabbım acılarını göstermesin 💗
Kubrakaraduman Başlarda bende de bu düşünce vardı hareketlerini hissetmeye başlayınca biraz rahatladım ama bi problem olsa bence hissedilir kanama ağrı vs olur diye düşünüyorum
busrasya Sdtkrhn 4 sene sonunda 2 aşılama 3. Tüp bebekle geldi benim bebeğim çok şükür tek yumurta ikiziydi ikizini kaybettik daha başlarda kızımla devam ediyoruz çok şükür o beni bırakmadı ben de ilk dört ayı hem kendime hem etrafımdakilere zehir ettim zaman o kadar zor geçti ki o günler sonra hareketlerini hissetmeye başlayınca bir nebze olsun rahatladım bugün 38. Haftaya girdik mesela cuma doğum var inşallah ama o korku hala içimde psikolojimi bozacak kadar değil artık tabi ki ama hep bir korku sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi sanırım annelik bu yaşadığımız durumun adı 🌸
Asdfghklllhvb94 Bence bu duygular anne adaylarının hepsin de vardır endişe duygusu kötü düşünmeyip hep pozitif düşünmeye bebeğinize dokunmaya onunla güzel konuşmalar yapmaya çalışın Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah