3 . Kez normal doğum 3. Bebeğim Allahim ne kadar güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla inşallah 03:11:2024 pazar günü her zamanki gibi uyku yok ve ben uyumak için uğrasırken saat 05:00 suyum geldi😊Bir sevinçle eşime seslendim. Telaş yapma suyum geldi dedim. Çocukları da alıp hazırlanıp hastaneye gittik.07:00 doğumhane ye yatışım yapıldı. 09:00 gibi kahvaltı yaptım hiç kasılmam yoktu nst de 12:30 da rahmime fitil yerleştirdiler. Hızlansın diye 13:15 de ağrım başladı ve aynı anda ıkınmaya başladım ayakta ebelerim ikinma sesime geldi ve daha erken fitilin etkisi olmaz şu an ikinma dediler bende geldi bebeğim dedim muayene ye aldılar ve evet geliyor dedi ikinma masaya alicaz seni dedi ve elimden tutup doğum masasına aldılar beni ve işte o muhteşem an 13:35 de yavrum kollarımda o kadar rahat bir doğumdu ki her anı muhtesem di .Hepinize nasip olsun inşallah🤲🏻🥰