Ben prekleamsiye bağlı hellp geçirdim. Özeldeki perinatologum oksapar+coraspin verdi. Devletteki coraspin diyor sadece her kontrolde de niye oksapar kullaniyorsun diye soruyor 😑 devlet ya da özelde hangisinde doğum yapacağıma karar verdikten sonra doktorun yönlendirmesine göre hareket edeceğim ama coraspini 33- 34lu haftalarda biraktiracaklar ikisi de