sude09 geçtiğimiz yıl ben de aynısını yaşadım. 22 haftalıktı bebeğim bizde detaylı ultrason da öğrendik kalbi durmuş 19 haftada kalmış aynı şekilde vücudu ödem toplamış ben otopsi istemedim sadece plesanta patolojiye gitti. Sonrasında toparla sürecim oldu doktorum genetik testi istedi kanımda pıhtılaşma çıktı bu gebeliğimden öncede kimsayal gebeliğim olmuştu. Çok zor zamanlardı Şimdi tekrar hamileyim 20 haftalık olucaz rabbim bi daha yaşatmasın inşallah. Siz böyle yazınca o an geldi gözümün önüne kendinizi toparlayın Rabbim tekrar nasip eder inşallah