Eldgrn BeyzanurDemirci Genelde 1500-3000 arasında gözükür. Tabi bunun haftası da önemli 5. Haftadan sonra rahatlıkla gözükür kese
boncukbiranne 4989 du kese vardı am bebeği görememisri 2 hafta sonra gel demişti zaten 1500 ve 3000 arası betada kese gözükür
Hasret18ayaz BeyzanurDemirci ben en son Perşembe verdim beta 747 di bugün sabah keseyi karından gördük ortalama olarak cumartesi 1300 olsa pazartesi 2500 lerde falan olur diye düşünüyorum
Umayakkaya Hasret18ayaz benim pembe cizgi pozitifti idrar testim kan verdim bugun beta 68 bin çıktı cok yuksek onormal bi durum bilgisi olan var mi acaba napmaliyim