Gizem9191 Merhaba sevgili anneler . Gebelikte benim gibi tiroiti yüksek olanlar var mı ? İlaç kullanıyorum düşürmek için, ama çok da korkuyorum . İnşallah sağlıkla kucağıma alırım yavrumu 🥺
meltemucr Gizem9191 merhaba benim de ilk ölçüler 2,5 olması gerekirken 3,5 falan çıktı . 3 ay olcak sürekli kullanıyorum ama bi sıkıntı yok şükür sizin kaç çıktı
Havvabektas Gizem9191 ben 8 haftalıktan beri 100 luk ilaç içiyorum ayda bir dahiliye kan veriyorum takipliyim doğuma kadar öyle ilacı devam şuan 32 haftalık olduk
Yasminnnnn Gizem9191 İlacını düzenli kullan birşey olmaz gebelikte olabilen bir durum bende kullanıyordum 125 mg ilaç çok şükür bir sıkıntı olmadi
aslibayhan_01 Benim 3.hamileliğim ve hepsinde de yükseldi de düştü de korkmayın siz sadece doktorun dediği gibi ilaclarinizi kullanın Allah’ın izniyle hicbise olmuyo
aslibayhan_01 Hatta doktora doğum için gün almaya gittim çok düşük diye vermedi yarın yeniden gidicem Allah’ın izniyle gün alicam inşallah sorunsuz çıkar
aslibayhan_01 Gizem9191 düşer merak etmeyin sadece ilacınızı asla ve asla kaçırmayın ben senelerdir kullanıyorum ilk hamile kaldigimda uzun zamandır kullanmamıştım sorun olmadı şükür
tosuncuk25 Benim de hiç 2.5 ustune cikmazdi. Suanda 11+4 haftalik hamileyim. Haşimatom var. 3.6 cikmis 100 mg levatiron kullaniyorum normalde acaba 150ye cikarmamda sakinca olur mu bilemedim