Diamondstallion Arkadaşlar doktorum 3 haftada bir çağırıyor, 15 haftalığız. Hemen hemen her gittiğimde kan idrar tahlili bakıyoruz. Siz ne sıklıkla gidiyorsunuz? Bu süre normal mi?
Mrvsmt2502 Diamondstallion 4 haftada 1 gibiyorum her gittiğimde tahliş bakılmıyor 8 haftalıkken bakıldı en son şuan 14 haftalığım
Eldgrn Diamondstallion Ayda bir kontrol oluyordu ilk öğrendiğim zaman bazı testler istedi kan idrar onun dışında istemedi. Sorunum yoktu o sebeple istemedi ama ağrı rahatsızlık durumda değerleri kontrol etmek için istiyordu yengemin doktoru. Her gidişte tahlil istemesi tuhaf özel hastane galiba
Feyzanurguc Diamondstallion ben tıp fakültesine gidiyordum ikizlerimden birini kaybettiğim için detaylıya kadar 2 haftada bir gidip her gidişimde de kan idrar bakıyorlardı detaylıdan sonra 4 haftaya çıkardık bazen 5 6 haftada bir gidiyorum bir sorunumuz olmadığı için ama yine de her gittiğimde rutin kan idrar bakıyorlar