Yagmur1991 30 haftalik hamileyim tug dokucunun zararı varmı kullanan varmı özel bölge icin.kontrole gidince pratik olur alirim die düşündüm agda kullanamadığım icin
Cihan Yagmur1991 cnm hiç kullanmadım ama daha önce burdaki yorumlarda okumustum iyi degil diyolardı kimse önermiyodu
Nursen21 Yagmur1991 daha erken senin için çabala şimdiden birşey kullanma Ama son haftalarda belki gerekirse tüy dökücü kremi dr’una sor bende soracam bu hafta
tazecikanneee Yagmur1991 doktorum bana kullanma kesinlikle dedi bazılarının üzerin de de yazıyor zaten hamilelik döneminde danışın diye ben kullandım kızarıklık tahriş yaptı valla 😞 bide zaten kokuları beni benden alıyor 🤭🤢 ama kol için felan belki olabilir