Mutlu-anne-0410 Doğum yapan anneler…. doğum belirtilerinin neler oldu?… dünden beri sancılarım var yaklaştığını mı gösteriyor yalancı mı çözemedim 🙈🙈🙈
Erkekanasi55 Mutlu-anne-0410 sancı varsa doktorunuza danışın yada hastaneye gidin. Ne zamandır var ve şiddeti artıyo mu?
Anne2829 Mutlu-anne-0410 kaç haftalık hamilesiniz ☺️ben iki saat evde sancı çekip gittim doğumum 1 saatte olmuştu çok şükür ama geceden ufak ufak başladı sabah nişanım geldi ondan sonra sancım şiddetlendi duramadım artık 🥹
Mutlu-anne-0410 Erkekanasi55 dün akşam doktorumla konuştum bugünden için çağırdı muayeneye ama ben yinede bilenlere danışmak istedim sabaha kadar aralıklarla sürdü şu an daha iyiyim çözemedim bende
Mutlu-anne-0410 Anne2829 şu an 37.haftamın içindeyim ikizlerim gelicek Allah’ın izniyle 🤲 sabaha kadar benimde sancılarım oldu ama şu anda biraz rahat gibiyim ama süreç nasıl ilerlicek merak içerisindeyim 🙈
Anne2829 Mutlu-anne-0410 maşallah ne güzel ikiz olması 🥰ama 37. Haftada sona doğru yaklaşmışsınız Sancı başlaması normal ☺️