Busrababuz ben de 25+2 de doktor 870 Gr demişti , şu an sizinki gayet iyi bence , kaynanalari çok da takma kilo alınca da yok kağnı gibi oldu ,oğlum çıta gibi yanına yakışmıyor diye laf ediyorlar , en iyisi doktor iyi diyorsa bütün kötü yorumlara hı hı deyip geçmek