Nst de bağladıkları lastiğin sıkı mı bağlanması gerekiyor ?
Rahatsız etmeyecek sıkılikta takiyorlar
RiRi22 teşekkür ederim bana çok sıktı gibi geldi gittiğimde söyleyeyim o zaman.