GezenTavuk_2 Canım yaşanmışlık zor ben de boş gebelik yaşadım bebeği göremedim ama o psikoloji bile zor senin de yaşadıkların daha fazla ama eminim insan aynı şeyleri yaşamaktan korkuyor ben de şimdi olsa da kan tahlili görüp Keseyi görsem de bebeği görüp kalp atışını duyana kadar rahat olamam birde şöyle bir şey var kendim için hamilelik aile cevre olsun 3 4 aylık olunca söyleyeceğim artık hani nazarda insan etkileniyor inşallah rabbim zamanı geldiğinde çok uzamadan da bir iki ay içinde hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlat nasip etsin amin 🤲🏻 🤲🏻