Selam kızlar bu uygulama da daha yeniyim bazı şeyleri bilmiyorum sizlere danışmak istedim. Kızlar benim 1 tane çocuğum var 2.'ci ye hamile kalmıştım ama maalesef kürtaj olmak zorunda kaldım kalp atışı durduğu için kürtajdan 4-5 ay sonra tekrar hamile kaldım. Bu zamana kadar herşey güzel ilerliyordu hiç bir sorun yoktu ama sat’a göre 7+0′dım 5+0 haftalık gittiğim zaman zaten kese görünmedi. Dün akşam kanama başladı hafif bir pıhtı gördüm iç çamaşırında doktora gittik hemen oda kese yok zaten dedi. İdrar tahlili kana vs bakıldı herşey güzel geldi idrar tahlili vermeye gittiğimde pedimde daha büyük bir pıhtı gördüm sonra idrar yaparken yani dökülüyordu resmen neyin ne olduğunu anlamadım bende. Alttan muayene etti bir cihaz ile de baktı 13 mm küçük bir parça kalmış vs dedi normal adet kanaması gibi devam ederse iyidir dedi atmış olursun ama içinde kalırsa kürtaj olman gerekir demişti tekrar 2 gün sonrası için tekrar çağırdı bugün hiç pıhtı görmedim normal klasik adet ağrısı yaşıyorum kimyasal gebelik olarak düşünüyorum bunu doktorun da pıhtı atmak iyi değil demesi garibime gelmedi değil 🤔onun harici bir önceki doğumum ilk doğum yani sezaryen olduğu için bazen sezaryen yerim sizliyor ağrıyor ama aşırı derece de değil bu neden olur bir ikincisi genetiğe gitmeyi düşünüyoruz eşim ile genetik testte gideceğiz genetik testte ne yapıyorlar herhangi can acıtıcı bir işlem yapılmıyor değil mi ilk defa gideceğimiz için bilmiyorum birde ilk kaybında çok üzüldüm ama bunda üzüntü yaşamıyorum sanki herşey çok hafif geliyormuş gibi. Sorularıma yanıt verirseniz sevinirim iyi akşamlar herkese 🥰