aryadeniz25 Kızlar 24+3 haftalığız şimdiye kadar sürekli dikkat etmeye çalıştım yemeye içmeme vs ama canım aşırııı burger çekti aşeriyorum resmen acaba yesem bi kere bi şey olur mu normalde fast food çeşitleri yenmiyor ya canım çok çekiyor ne yapsam bilemedim 😒
Alisde aryadeniz25 kiz nolcak sankj sacmalama ye gitsin millet tum 9 ayini fast fodla geciriyo hepimiz yedik ictik ben dogumuma 2 gun kala hamburher gömmeye gittim. Hic bisey olmaz ye gitsin afiyet bal şeker olsun 😁🌸
Minnaksever aryadeniz25 neden yenmesin içinde köfte var sadece.ben evde yapıyorum en lezzetli o şekilde oluyor ama bazı hamburgerciler de gayet iyi ama McDonald’s burger king pek tekin değil bence lezzetli de değil 😁
Daisyy000 aryadeniz25 Burgerking,Mc gibi kıytırık bi yerden değilde kaliteli ve gerçek hamburger yapan biyerden yemenizi tavsiye ederim
Mucize19 aryadeniz25 ben ilk 3 ay 3 4 kez yemişimdir hem de büyük boy 😂bişey olmuyor bu kadar sıkmayın kendinizi 🥰❤️
Minigiim-vebenn52 Ye ama bence evde kendin yap ben artık tiksiniyorum son haberlerden sonra ya ne koyduklarını bilmiyorsun içine
Mervetrkgl aryadeniz25 ben 33 haftalık hamileyim şimdiye kadar çok yedim hatta haftada 2 3 defa bile yediğim oldu
melike180423 38+4 ben canim ne cekse yedim doktorum asiriya kacmadigin surece yiyebilirsin demisti her seyden
Evrimnbe aryadeniz25 hamburgerden ne olucak ki bende yiyorum mayonez de yiyorum ketçap da hiç bişeyden kısmadım 6 aylık hamileyim herşeyi de yiyorum. Benim midem çok hassas sadece dışarda et tavuk kıyma gibi ürünleri çok güvenilir de olsa yememeyi tercih ediyorum çoğu şeyi evde kendim yapıyorum hamburgeri de hatta dün yaptım yedik dışarda da yiyebilirsiniz ama köftesinden emin olun
melike180423 aryadeniz25 ercan burgeri ben pek begenmiyorum ya tabi subesine gore de degisiyor olabilir bilemiyorum
Cnhavva aryadeniz25 ben yiyorum arada pizza falan bisey olmaz bence benimde bugun canim noodle cekti dudomi marka getirde varmis siparis ettim cin tuzu falan yok diye okudum onda helal diye geciyomus arada kacamak yapilir bisey olmaz etler guzel pistiyse sorun yok senin icin de bence