Korkma bişi olmuyor sadece halsiz ve elleri ayakları kaşınıyor sürekli yikamalisin ellerini ayaklarını bazen agizinin içine kadar atabiliyor bize parktan bulaşmıştı ve tırnakları dökülme ve kırılma gibi oluyo sonra geçiyor ama evin her yerini mutlaka sil ve çamaşır su ile dezenfekte etmelisinn