Havvabektas asyamooms ben öğrendiğim gün azalttım sonra kanama yaşadım hastanede yattım korktUm tamamen bıraktım şuan 32 haftalık içmiyorum
Ervaidil Hiç olmasa daha iyi tabiki bırakamıyorsan en aza indirmeye ve nikotini düşük bi sigaraya geç güzelim
Elifgencc Çocuğun senin zevkinden veya stresle başa çıkma halinden daha değersiz değil hatta direk çocuğun sağlığı diyelim ilerde başına bir şey gelme veya doğumda sıkıntı yaşamaktansa 9 ay ağzına sürmemek çok daha mantıklı
1kopek1bebek Ben sigarasızlıktan geberiyorum normalde günde 1,5 paket parlament içiyordum şimdi incecik küçücük bişeye geçtim gün max 3 taneye indirebildim ama çok mücadele ediyorum gerçekten ağlaya titreye durduruyorum kendimi bu kadar oluyo…
Mftt Gündüzleri kesinlikle içmiyorum ama eşim içiyor akşam gelince görünce canım çekiyor oda 1 tane bilemedin 2 oda zorla tutuyorum kendimi yarı içip atıyorum🥺
yucarkanat Mftt ben gunde 1 paket içiyordum. Öğrendiğimde 3 4 e düşürdüm. Doktoruna utana sıkıla bu durumdan bahsettim günde 5i geçmeden içebilirsiniz dedi
Mftt yucarkanat benim doktor da öyle söyledi ama yinede içmemeye çalışıyorum akşamları tutamıyorum bide benim tüp bebek yeni keseyi gördük korkuda var içersem bişey olur diye