1begonya 1begonya merhabalar, açıkçası ben gecikmemin 1. Günü yaptım ve aynı böyle silikti hatta bayada geç çıkınca sonuç inanamadım ertesi gün kan verdim beta 23 dü şuan 9+4 deyiz çok şükür. İsteyen herkesede nasip olsun Erken öğrenmek sürekli kan artışını takip etme stresi falan getiriyor kimsayal mı değer düşer mi kanamam olur mu diye strese giriyorsunuz malesef ki.Bende yaşadım bu kaygıyı her kan günü. Çizgi görüyorum en sağlıklıklısı kendi fikrimce kan vermeniz ve kendinizi strese sokmadan beklemeniz değer artışını izlemeniz ben beta 4000 lere geldiğinde randevhm gelmişti ve keseyi görmüştük. Umarım isteyen herkesede nasip olsun.