21+0 dan bildiriyorum. Üstte bir arkadaş gebeliğin balayı yazmış ben ilk trimesterda yaşamadığım sıkıntıyı yaşıyorum şuan. İlk 3 ay hamile gibi bile değildim. Şuan aşırı aşırı aşırı kabızlık durumum var. Sol kalçam kasıyor günlük aktivitelerimi bile etkiliyor. Umarım geçicidir ve bizde balayına geçeriz 😁
45 kilo arası aldım. Hamilelik için ideal bir oran ama 10 kiloyla kapatmak isteyen biri için hızlı gibi de. Dikkat etmeye çalışıyorum.