Ben 2 hastane çıkışı 1 Alt üst takım 1 tulum 4 5 adet çıt çıtlı zıbın koyacam bebeğe. Ekstradan ağız mendili 4 5 tane, 2 Çorap 1 patik, 1 ince 1 kalın battaniye, 1 er paket temizleme pamuğu ve ıslak mendil, 4 tane Alt açma örtüsü, Pişik kremi ve 15 adet bez koyacam. Kendime de 2 pijama takımı, 2 şer tane emzirme sütyeni, atleti ve kilot, depend, 2 Çorap, 1 tane kalın hırka, terlik, kişisel bakım ürünleri (diş macunu fırçası, tarak, makyaj malzemesi falan) 1 tane de havlu. Ekrandan gögüs pompası, Süt kaşığı, gögüs pedi koyacam. Emzik biberon koymayacam emziği bebeğim memeye alışsın diye vermeyecem biberon da lazım olursa Süt pompasında var zaten. Bence fazla bişey gerek yok.