gldndnz Kızlar merhaba.. 19 haftalık hamileyim.karnımın alt kısmında inceden bi sizi şeklinde bişeyler oluyor ilk gebelik ve ürkütüyor bu durum beni. Bunu yaşayan var mı içinizde 🙈
Arsmngmz gldndnz Bendede var doktora sordum siddetli değilse tek taraflı agrıysa korkma ama şiddetlenşrse gel dedi rahim agzına bakılcakmıs batmalar normal dedi bebeğinizin cinsiyeti nedir??
Daisyy gldndnz ben de 17+4üm bende de oluyor aynı şekilde rahim büyüdüğü için sanırım çok rahatsız ederse şiddetlenirse acile gidersin ama ben normal diye biliyorum doktorum öyle dedi
gldndnz gldndnz çok şiddetli değil benimki ayağa kalkınca yada yürürken oluyor genlde bugün başladı yoktu düne kadar
gldndnz gldndnz Arsmngmz içim rahatladı resmen 🙏🙏 bencede öyle baskı yaptığı içindir diyelim öyle olsun 🙏 elimde olsa ultrason cihazı alıp onunla yaşıycam😂 böle düşünen tek ben değilimdir heraldee
Arsmngmz gldndnz Yalnız değilsin💙😍 bende 23 deyim 2 haftadır çekiyorm dinlendim birsüre daha iyiyim bebiş baskı yapıyo bende form acmıstım gecenlerde ama kendimizi yormayalım zamanında sağlıkla gelsinler oğluşlar 🙏🏻♥️♥️