Serya3 tanhc benim bebegn kalbi 2 aylkken durdu ama 6ve 7 haftalarda kanamam oluyordu eski doktoruma gttm bsy olmz normal dedi meğerse sağlıksızms vücut atmaya çalışıyormus düşükle. Ama kürtaj oldum öldüğünden 1 hafta geçince
tanhc Serya3 bende kalp atışı var dün pembe kanama gördüm ama geçti bugün hiçbir şey yok. yerleşme kanaması diye düşündüm ama 7. hafta içindeyim. sizin ne kadar sürmüştü kanamanız acaba?