Sulecagliyankorkmaz 5+5 haftalık hamileyim. Ultrasonda kesenin yanında hafif kanama göründü başına böyle bir durum gelen var mı?
fatmakyn Sulecagliyankorkmaz evet cnm iğne veriyor sana bide yorma kendini gapta veriyor sana içiyorsun bide sadece yat bişey yapma
Dilo_ss Sulecagliyankorkmaz bende 6 haftalıkken yaşadım iğne ve fitil tedavisi gördüm 10 gün boyunca doktorum çok dikkat etmemi söyledi bol bol dilendim ne yemek ne ev işi hiç bisey yapmadım Allahin izniyle de hiç bişey olmadı şu an 38+3haftalik doğmasını bekliyoruz❤️❤️darısı sizee
La_sumom Sulecagliyankorkmaz 6 haftalıkken yerleşme kanaması görmüştü kese etrafında progestan kullandım günde 3 sefer 1 hafta şeklimde diğer haftaya düzelmişti çok şükür üzmeyin kendinizi 🥰
Melikeakkc Dilo_ss benimde kese etrafında kanama var dedi Progestan verdi enfeksiyonum da var sarı akıntım var baya geliyor moralim bozuk benimde düşük ihtimali de olabilir o zaman hemen acile git dedi 🙁
Babyluv Melikeakkc merhaba bana da doktor progestan verdi kese etrafı kanamış bişey olmaz dedi ama korkuyorum bende
Melikeakkc Babyluv geçti canım benim geçer şeninde, alttan kanama olması daha risk bu geçer dedi bana da