Matmazel611 geçmiş olsun aynı sorunu ben de yaşadım dahiliyeye gittim idrar tolumda enfeksiyon var dedi..kan tahlili ve ultrason işlemleri yapıldı tel kullanımlık bir şase ilaç verdi ama hiçbir işe yaramıyor..idrar yaparken yanmam falan da yoktu..su icimini biraz artırmaya çalıştım şu an iyiyim gecti..parol plus agri kesici içmiştim o süreçte iki gün birer tane olacak sekilde