Hsjsjj Ya ben folik asit içtikten sonra bulantım daha fazla oluyor sanki sizde böyle bişey yaşadınız mı ? 7 haftalık gebeyim
Emeltsb Hsjsjj bende de olmuştu daha doğrusu benim genel olarak çok mide bulantım vardı gece uyurken 2 pirilam içiyorum folik asidi de 5 dk sonra içiyorum uyuyorum. Doktora söylediğimde yeter ki iç uyumadan da olur demişti
Hsjsjj Emeltsb bana bulantı ilacı bile vermedi olmaz zararlı diye. Bulantıya çare bulamıyorum folik asiti içinde daha kötü oluyorum ne yapmam lazım benim
Emeltsb Hsjsjj ben gece yatağa girince içip uyuyorum bu yöntemi deneyebilirsiniz o zaman bulantı olmuyor tabii doktorunuz da onay verirse