Buglemyumakgur Arkadaşlar bebek telsizi olarak öneriniz nedir ? Kameralı olsun istiyorum daha kullanışlı geliyor kullananlar memnun kalanlar var mı hangi marka önerirsiniz ?
babyiscoming_ Buglemyumakgur ikisi bir arada nasıl olur hiç bilmiyorum. Ben kamerada xiaomi, telsizde philps avent tercih ettim. Şuan hepsiburada da çok güzel indirimde ikiside kaçırmayın ben daha yüksek fiyatlara almıştım maalesef
Buglemyumakgur Alwayshope İnanmıyorum şuan teknoloji bu kadar ilerlemiş miii 😅 bu tarz aletler ile hiç ilgilenmediğim için bahsettiğin ürün beklentimin çok üzerinde çıktı çok hayran kaldım fiyatı da gerçekten yüksekmiş o da şaşırttı ama öneriniz için çok teşekkür ederim değerlendireceğim mükemmel bir ürün gibi duruyor
Buglemyumakgur Alwayshope Ya çok çok iyi almışsınız o zaman şuan 7.500₺ yani verilir mi bu kadar para bilemedim özellikleri de çok güzel ama bütçemi çok çok aşıyor
Alwayshope Buglemyumakgur bütçenizi aşıyorsa zorlamayın çünkü bi kaç çevrede bu özellikte daha uygun kameralarda görmüştüm markasını tam hatırlayamıyorum💐
Summmmyy Canım ben bir kaç ay önce indirimden Anker Eufy modelini almıştım 800 gibi bir fiyattı baktım şimdi çok da artmamış biz henüz bebekle denemedik ama evde denedim her özelliği çalışıyordu gayet de uygun fiyatlı bir bak istersen