Sibelemre canım bende normalde selçuklu tıpa gidiyorum ama artık 15 temmuza gitmeyi düşünüyorum Suriyeliler gittikten sonra baya bi ferahlamis ortam..Bu konu ile ilgilj bende tedirginliğim vardı ama sağolsun arkadaşlar rahatlatti..çok temiz diyorlar Ebeler filan gayet iyilermis odalar 2 kisilikmis doğum hanesi filan temizmis öyle duydum yani ama herkes öneriyor orayı bende orda yapmayı düşünüyorum dogumumu