Ozge1350 Kızlar iyi akşamlar yarın inşallah 19+5 olacağım tetenoz aşısı da 20. Haftada 1 gun daha beklemeliyim yaptırmak için 😅😅
myangelson Ozge1350 hareket hissediyorsanız eğer 18 ve sonrasında oluyorsunuz. İlk hamileliğimde 18-19 hafta arasıydı 2. Doz da 1 ay sonra yapılıyor. Bu hamileliğimde tek doz yeterli dedi perinatoloji 28 gibi falan vurulabilir demişti bakalım
Semakantar Ozge1350 ben ilk hamilekigimde 20 . Haftada 2. Dozuda 1 ay sonra yatirmistim ama bu 2. Hamileligim tek doz yeterli dedi doktorum bende 29. Hafta falandi yaptirdigimda su an 30+5 haftaligim
Baby_B Ozge1350 biraz korkmustum daha once tetanoz olmadigim icin Ama hicbir sorun yasamadim cok sukur