peaceandlove Merhaba 20+4teyim göğsümün altı karnımın tam üstü olan kısımda çok tuhaf bir ağrı var böyle sanki sütyen kesmiş de onun ağrısı gibi ama öyle bir şey de olmadı sizce neden böyle ya? ya da bunu yaşayan oldu mu hiç ?