yeni_anne2 Evetttt kızlar bugün tam 22 hafta olduk zamann hızlı geçiyor neler yapıyorsunuz detaylıya girdiniz mi ne gibi şikayetleriniz varrr bebekler kaç gram 🌸🌸🌸🌸🌸🥰🥰🥰
startown yeni_anne2 cuma günü detaylıya giricez nasipse.İlk hamileliğimde 7.aya kadar karnım adam akıllı yoktu şimdi kocaman oldu bile 😵💫Ama genel iyiyim 🥰
akkaya_1234 yeni_anne2 devlette detaylı ultrason a gittim beş dakika bile sürmedi özel de gittiğim normal ultrason lar bile daha detaylı ydi.sekerim yüksek çıkıyor inşallah bebeğe zarar vermez dua bekliyorum arkadaşlar
0203-adenim 24+5 detaylıya girdim ve serviks kısalığı olduğunu öğrendim progestan başladık umarım erken doğum olmaz
Zlmm 0203-adenim sadece detaylıda bakıpta mı bu tanıyı koydular daha sonra kendi doktorunuz da baktı mı
yeni_anne2 Busrw ayyy benimde bende bugün girdim ne kadar iyi hissettim anlatamam hersey ıyı oldugunu duyunca 🤲🌸😂😂
gunom 22+3 günlük bugün 21+5 de detaylı ultrason da sadece böbreğinde hafif genişlik görüldü. Amniyosentez yaptırmami önerdiler ben kabul etmeidm 30. Haftaya kadar duzelebilirmiş onu dışında sorun yok şükür. Hala cinsiyettimiz net belli değil 😅🥰
0203-adenim Zlmm detaylıda vajinal muayene yaptılar tanı koydu ama ben gene de inanmak istemedim bugün kendi doktorumda muayene etti ve aynı şeyi söyledi
gunom yeni_anne2 Amin inşallah malesef benzetti sadece ilk kez net belli değil pozisyonundan dolayı göremedi