anneeolmkkk Kızlar adetime 1 hafta var. Afedersiniz nokta şeklinde kahverengi lekem oldu daha önce yaşadınız mı? Tutunmayla alakalı olabilir mi??
Uniicorn anneeolmkkk yakın zamanlarda yumurtlamamız olmuş benimde kaşık ağrılarım var bende tahminen 13 gibi reel olmam lazım. Umarım yerleşme lekelenmesin yaşıyorsunuzdur
anneeolmkkk Uniicorn ben geçen ay 2 testte pozitif gördüm kanda negatif çıktı o yüzden bu ay ekstra geçmiyor sanki zaman
Uniicorn anneeolmkkk bizde 2 yıldır istiyoruz 2 yıl önce kimyasal gebelik geçirdim şubatta da üzüm gebelikten kürtaj oldum tam mol gebelikmiş riskli bir durumdu. Kürtaj olduğumda betam 43 binlerdeydi bir ayın sonunda sıfırlandı düşüşünü takip etmek çok zoruma gidiyordu rabbim hepimize sağlıklı gebelik sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah
anneeolmkkk Uniicorn kötü olmuş vardır bir hayır🙏 Allahım hayırlısıyla nasip etsin inşallah isteyen herkese
Uniicorn anneeolmkkk amin inşallahhepmize 🙏 bir birimize güzel haberler verelim beraber mutlu olalım 🙏🙏🥰🥰🥰
Mamiko_2020 Umut vermek istemem ama benimde reglime baya 1 hafta falan vardı 5-6 iğne ucu şeklinde kahverengi pembe nokta vardı pedimde,çok yeni hamileydim ☺️
anneeolmkkk Mamiko_2020 evet öyle çok küçük olması bir düşündürdğ miktarı ne kadar olmalı bilmediğim için