Patito__ cauuv1 hadi bakalım hayrlisi inşaAllah Bende beklemedeyim ama sabah hastaneye gitcem inş. 1 e kdr kalablrmym blmiorm dayanmaya caliscam :) Arada bak yinede cunku bnm bszen bir birbucuk saattr ciktigi oldu
cauuv1 Patito__ dakka başı bakıyorum heyecandan hahah bide korkudan bi gözüm kapalı bakıyorum😂 ya insallah seninde vardır ilk gebelik mi olcak iki mi
Patito__ cauuv1 insallah cnm Benim 3 dusuk bir dis gebelik var. Yani saglikli ilk olcak insaallah varsa Senin ilk herlde ?
cauuv1 Patito__ yok benim ikinci bebişim olucak varsa 🙏🏻 insallah sevinecegimiz haberler alırız kuzum
Patito__ cauuv1 ikinciyede bukdr hevesli oluor demek insan :) sanki ilk gbi dusundm. Allah bagislasin evlatlarinizi ;)
cauuv1 Patito__ amin hepimizinkini insallah🙏🏻 hepsi canımızdan can tabiki ilk gibi heyecan sevinç her duyguyu yasıyor insan insallah vardır tabi var gibi konustun içim gülümsedi be 🤭🥹🙏🏻
Patito__ cauuv1 olsun cnm hayirlisi olsun insallah olur tez vakitte Bir evladin varmış şükür ikinciside tez vakitte gelsin, kardeşi olsun inşaAllah
MorKelebek54 cauuv1 hayırlısı kuuzm ☺️ doktora git reglin gecikmesinden dolayi sonra tekrar deneyin hayirli haberler alirsiniz insallah ☺️
Patito__ cauuv1 bende test yaotim negatif hala da olmadim bilemiorm ya artk bakalm bir hafta dha olmassam bir dr a giderm :(((