cauuv1 buyuk ihtimalle var gibi duruyo. Arkadasin acil demesi aslinda şu. Kistin olma ihtimali vardi cunku kist den dolayi da hamile kalamayabilirsin bunun icin doktora gorunmen daha iyi olcaktir. Regli en fazla 1 hafta gecikirse normal karsilanir daha fazlasinda ya gebelik vardir ya da basla bi sebebi. O yizden regli gecikmelerini gebelik olmadigindan eminseniz acil olarak doktora gidin☺️ kan gerin mutlaka guzel haberlerle gelin☺️