Kayrabsra Merhaba kızlar 11 haftalık hamileyim midem çok rahatsız hazımsızlık şikayeti var yemek yemesem içimi bi şey tırmalıyor gibi değişik yiyince şişip kalıyo hazmetmiyo mide çok rahatsız oluyorum günde 2 kez falan soda içiyorum zararı olur mu bu haftalarda kaç adet içilebilir bilginiz var mı
Ecrn21 Sodanın zararı yok doğal magnezyum içeriyor kramplara kasılmalara iyi geliyor benim doktorum özellikle günde bi şişe iç dedi
Kayrabsra Mom89 Ayy içimi rahatlattın canım doktora haftaya gidicm sorucam gidince yoksa başka türlü rahatlatmıyo soda birazcık olsa faydası oluyo
Sedahatice Günde 2 tane çok dazla benim doktorum bir tane içebilirsin demişti ama ben sorduğum zaman 18 haftalıktım doktoruna bi sor derim yine de
Kayrabsra Sedahatice arka arkaya içimiyorm birini öğlen içersem birde yatmadan önce içiyorum sıkıntı olur mu haftaya gidicm doktora
ozlemky Sodanın zararı yok diye biliyorum doktorumda öyle demişti, içebilirsen günde 1 tane iç demişti. Mineral açısından zengin bir içecek.
Sedahatice Kayrabsra benim doktorum günde sadece 1 tane dedi. Ben sadece 1 tane sade soda içiyorum özellikle sade soda iç dedi bide
Yasus Kayrabsra normalde de zaten günde en az 1 soda içilmesi gerekli diyorlar hamilelere 1 tane mutlaka öneriyorlar