Ase123
Benim 2. Sezeryanim olucak nasipse ve 35. Haftadayiz erken doğum riskim var ilaçlarla durduruyoruz, her doğum yeni bir tecrübe tabiki bende korkuyorum ilkinde genel anestezi oldum bunda spinal olucam acaba hissedecek miyim diye korkuyorum, ama şunu düşünüyorum başka bir çaremiz yok o çocuk bir şekilde çıkacak 🤔😂 bide hep diyorum sokaktaki hayvanın doktoru mu var doğurup duruyorlar kenarda köşede senin yanında defalarca doğum yaptırmış doktorlar olacak abartma diyorum kendi kendime ve anestezi ekibi olcak başımızda bir ah desek hop hemen uyuturlar sende merak etme korkma hiç. İnsan başına ne geleceğini bilmeyince de korkuyor bilince de başka bir doğum şekli olunca yine korkuyor yani dogamiz gereği bu duygularımız çok normal, önemli olan doğum sonrasında sana kendini iyi hissettirecek insanlar olsun etrafında 🥰