Kızlar selam 38+3teyiz hiç doğum için belirti baskı vs yok karnım daha hala yukarda bebek sanki ağzımdan çıkacakmış gibi duruyor 🤷🏻♀️ aslında bebek dönmüş ebe çatı muayenesinde 40ı beklemez demişti ama hiçte umudum yok benim gibi hiç belirti olmayıpta beklemediği anda doğumu olan oldu mu acaba