Asteriaacat 23 haftalığım her gün günlük ped takıyorum biraz az su içiyorum aklıma geldikçe içmeye çalışıyorum bugün pedim ıslanmıştı ve iç çamaşırımda da ıslaklık vardı suyum mu geliyor anlayamadım kontrole gideceğim ama sormak istedim
Aeell Asteriaacat benımde oyledı bende enfeksiyon vardı akıntım vardı ondan oluyomus bıde sekerden oluyomus hastanede yatıyrm suan sekerden dolayı ihmal etme suyu gelipte yatan cok hasta var bii acıle gıt ne olur ne olmaz
Adenmom_ Asteriaacat bence de acile gidin ne olur ne olmaz bazen su böyle sızıntı şeklinde de gelebiliyormuş inşallah sizin ki böyle bir şey değildir
Ilkuss Asteriaacat bende günlük ped kullanıyordum doktorum enfeksiyon yapan başlıca şey günlük ped dedi durdum durdum son ayda enfeksiyon oldum ondan dolayı da sürekli akıntım oluyor sizinde bilginiz olsun ondan da olabilir ıslaklık yine de doktorunuza da danışın mutlaka
Adenmom_ Asteriaacat kesinlikle gidin ben suyum bittiği için 37. Haftada acil sezaryene alındım hiç de fark etmemiştim suyumun bittiğini Allah korusun ciddi bir durum
Ilkuss Asteriaacat bende öyle yapıyodum şuan hala çok akıntı oluyor günlük değiştirdiğim çamaşırın haddi hesabı yok ☹️ umarım ciddi bir şey değildir sizinde 🙏
Gmztrn Benimde aynı şekilde tahlil yaptırdığım halde enfeksiyon vs yok doktorumda normal olduğunu söylüyor.