Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim 4 5 gündür kaşık ağrım var idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendiler fakat temiz çıktı ama yürürken bile ağrım ve kasılmam oluyor normal mi sizce neden oluyor lekelenme vs hiçbir şeyim yok çok şükür keseye de baktılar bebeğin durumu da iyi ama yürürken bile ağrım oluyor neden sizce yaşayanlar yazabilirmi