kahvesever__ patlıcanlı börek yaptım. Şimdi de çökertme kebabı yapıyorum. Yemek işi bu saate kaldı, öğlen yemeğini geç yedik diye. 4 makine çamaşır yıkadım. Yazlıkları kaldırdım, kişliklari koydum. Evi silecektm halim kalmadı. Yemeği de sandalyede oturtarak yapıyorum bel ağrısından kdkd ahah eşimin tabiriyle ‘o tay gibi, kısrak gibi kadın ne hale geldi’ 😬😬