Gulcin_krl -Nazli96 bende kısa program da ütü kuruluğunda çalıştırıyorum sonra ütülüyorum kupkuru oluyor hiç çekme de yaşamadım
Hilalikooo Ben kurutmada değil de ev içinde tele asarak kuruttum kış bebeği olacağı için kıyafetler yünlü kalınlar var çekmesin diye