kızlar kasıklarıma ara ara sancı giriyor ayaklarımı uzatınca ağrı giriyor mesela veya sağa sola dönerken. bazen de ayağa kalktığım anda oluyor idrar yolu enfeksiyonum da yok yeni tahlil yaptırdım birkaç gün önce de bebişi görmüştük neden böyle oluyor korkuyorum tekrar doktora görünmeli miyim 😑